Liam 3 månader!

Vår sovande piggelin...som inte sover så mycket för han ska vara med överallt!
 
Älskade unge!
Redan 3 månader, mamman  alltså jag tycker det går för fort men samtidigt är det såååå underbart härligt att se alla hans utvecklingsfaser. Nu är han mycket starkare i nacken och inte lika "ömtålig" och vi har inte gjort särskilt mycket. Han gör ju ingenting när han ligger på mage, då chillar han bara. Vi har "tränat" nacken genom att ha honom liggandes på oss eller slängd över axeln, som för övrigt är det enda sättet att lugna honom när han är kinkig för bebisställningen i famnen duger inte längre!
Varje morgon har vi skrattfest och han ska "berätta" vad han har drömt om, då skrattar och låter han massor. SUPERMYSIGT! Ibland väcker han oss med att prata och skratta för sig själv i sin säng. 
Liam väger nu 6.2 kg och 64 cm lång. Har tagit 3 månads vaccinet som jag tyckte var hemskt. Han tittade hela tiden på mig och sökte tröst, mitt lilla hjärta! 
Han tycker om att sparka med sina söta ben och hänga på "gymmet" där han kan greppa tag i sina polare, Ze, Ape and Leo! ^_^
Bästa mellanmålet är hans egna händer. 
 
Idag på sin 3 månaders dag fick han en mjuk prasselbok med bokstäver och djur från mamma och pappa. Det kunde jag inte låta bli att köpa när jag var på BabyTown på Kungsholmen som fortfarande har 25% rabatt via Rabble. Mjukisboken kommer från Skiphop. 
 
Prata med pappa och undrar hur det var på gymmet...
 
Bus på gång? 
 
Jomen, munkringen syns tydligt nu också! ^_^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback