Myslördag

Det var jättelängesen vi träffades och myste hela syskonskaran. Vi tog igen med att umgås, äta, äta, äta och mysa med Liam i hela 5 timmar. Jag måste erkänna att jag har blivit väldigt dålig på att bjuda in och ordna träffar hemma hos oss. Jag blir bara glad när mina syskon eller vänner "bjuder in" sig själva när det fungerar. Då blir det liksom fart på mig, som det blev idag...ååh vilken kvalitéstid vi fick och de fick mysa massor med Liam!            
Han tyckte det var super som fick all uppmärksamhet! ^_^
 
Här låter jag bilderna talar för vår eftermiddag/kväll. 
 
Thaibiffsallad med en bädd med jordnötter
 
Knasbröder
 
Mys med morbror Saiman och Emma
 
Mys med moster Lili
 
Hela gänget på soffan
 
Fredriks nyttiga proteinbars...
 
Mina goooooda frasiga men kanske inte lika nyttiga choklad-jordnötscookies
 
 Får moster en puss?
 
Bus med bebis Liam som
 
Blev en liten Alicia hehe...en lillasyster till Liam kanske? ^_^ 
 
Tack för alla fina presenter hälsar Liam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback