Baby Lisan

Igår kväll hade vi en överrasknings farväl party till min baby syster som ska till Peking för att plugga. Hon har några kurser kvar sedan har hon dubbelexamen i dator/ingenjör eller något åt det hållet. En riktig KTH tönt! ^_^ Hon blev väldigt överraskad och det var roligt att det var så många som kunde komma.

Som vanligt lagade våra föräldrar hur mycket mat som helst, 4 pekingankor, sweet and sour revbensspjäll, räkor, kräftor (det var det vi ville ha från första början-en kräftskiva) mm och så satte de mig på att göra sushi. Det gick ok tror jag. Till efterrätt bad vi Jien baka tårtor, hon är så duktig! Hon och min sessa Ninnie bakade fina citron och blåbärstårtor. Yummy! Bra jobbat tjejer! 

 

Sushi till förrätt

Lisan och alla "ungdomarna"!

Så fina tårtor!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback