Den perfekta regnkappan!

Jag har länge spanat på en snygg regnkappa för i detta avlånga land regnas det ju en hel del och bara i sommar har jag blivit "regnkyss" många gånger om. 

Jag har bland annat spanat på Garda of Sweden, Rein på Granpa, klassisk Didriksson mm men ingen föll mig direkt i smaken och dessutom kostar de en hel del. Så fick jag mms från syrran som var i Korea på semester, hon var nämligen också ute efter en snygg regnkappa.

Så nu har vi en var, likadana! Att vi dessutom har likadana gummistövlar gör det ännu roligare. Folk tycker vi är så lika, så nu kan vi förvirra folk ännu mer med vår outfit. ^_^

Kappan går att packa in i en så liten väska, perfekt att ha i vagnen eller i handväskan!

Så snygg! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback