Grattis kusin Alex

Igår var vi på min kusin Alexandras 30 årsdag. Så mycket roligt vi har gjort när vi var små, alla cykelturer..övernattningar, kortspelkvällar/mornar (sorry att jag fuskade hehe) och klassfester! Nu är vi "stora" men barndomsminnen känns som igår...

Det bjöds på massa gottegott, Adams sushi YUMMY! Vill ha meeeeer, säg till när sushistället öppnas! Jag är ju mammaledig, oj vad jag kommer hänga där hahamoahhaha

Det blev senare än vad vi hade tänkt oss, idag är vi sega...

Som vanligt, bildbomb! Enjoy!

 

Alex önskade sig bordstabletter och vad hittar man klassiker om inte Svensk tenn. Dessa söta elefanter blev det. Själv är jag sugen på Sthlms motiv...kanske få bli en tur dit snart igen.  

Födelsedagsbarnet och jag

Nicole och kusin ljuschoklad!

Liam hänger med tant Sue

Tilltugg till champagnen..

Asså dessa rolls!

Laxrullen med smakrik majo..

Biffrullen med chipstopping och stark chilisås!

Mangosvärdfiskrullen

Het tonfiskrull med 5 olika chili
 
 
Hänger med Bruno bebisen
 

Hurra! 

Soffchill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback