Gröna fingrar

Jo man försöker ju! Jag älskar växter och allra helst växter som jag "tjuvar" från andra. Jag blir ju så glad när de växer och frodas, då kan man ju inte låta bli och vara lite nöjd med sig själv. Bästa terapi för mig när jag har en dålig dag är att få jobba med mina händer.
Jag passade på och fixade med diverse växter medan min plutt låg och sov. Hann precis blir klar med allt. Plocka undan, sätta på en  disk/tvättmaskin, vattna alla växter och trimma de. Mycket nöjd över min och Liams samarbete, han sov i 1h! Oj vad mkt man får gjort! ^_^

 

Denna snygging behövde verkligen en liten trimmning.

Tadaaa!

Lyckan är ju att få sina orchide att blomma om! 

Så har vi de här som fick flytta in hos mig i juli och så har de stått sedan dess..3 stänglade och alldeles ljuvliga att vila ögonen på. 

Jag vågade! Nu får vi hålla tummarna!

Min allra egna stammade mårbacka ala Britt! ^_^

De resterande ska ner i kruka så fort jag köpt jord. 

Bästa tvålen, värt sina kronor! Minivas från Zetas med myntablom.

 
Plutten roar sig själv nyvaken och full med energi...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback