Hej sensommar!

Vad vi tycker om dig...näh VI ÄLSKAR DIG! Det är helt otroligt lyxigt och härligt att vi har fått sååå mycket sol och värme denna sommarn och under mitt år som mammaledig! Ingen kan vara gladare än mig för det! Joo andra föräldralediga såklart. Jag maxar till 200%. Jag skojar inte och jag känner inte alls något krav att vara ute, det är helt UNDERBAR att kunna gå ut med bara ben, t-shirt och min hatt givetvis och insupa mig det sista av sommaren. Ta en promenad själv, hitta en parkbänk, hänggunga el dylikt. För hur mycket jag än önskar och all kärlek jag ger till sommarn så har vi fortfarande våra 4 årstider vilket jag i och för sig älskar! Hade vi inte haft de så kanske vi inte skulle uppskatta värmen och sommarn lika mycket. ^_^

Dagen spenderades på en filt med R och D på Reimersholme. Vi satt där i timmar och pratade, åt massa, myste med våra bebisar och tittade på alla båtar som åkte förbi. Om det var mysigt, swiish sa tiden. Vi avslutade eftermiddagen med en sväng i Hornstullsgallerian. Måste visa er hur fint det har blivit i deras amningsrum på 3e våningen. Mycket bättre än i början när det bara var ett kalt rum. Nu är amningsrummet helt i min smak, textilier, betong mot metall och sköna lekfulla färger. 

 

Så snyggt med koppar mot rå betongvägg och så mjuka textilier som runda av. 

Precis denna färgval hade jag tänkt i Liams rum, bortsätt från grön och dovare gul....typ gråljusblåa väggar och ljusgult, vit/svart. Snyggt! ^_^

Måste visa er en rolig bild, inte bästa bilden precis. Jag har en kille som är väääldigt medveten om vem som är hemma med honom på dagarna och är kanske lite väl mammig just nu. Det är bara jag som kan trösta/lägga honom när han är kinkig. Helst ska han sova under min armhåla och så nära som möjligt. Imorse när han vaknade och jag tyckte det var "way toooo early" fick han sitta upp och leka med sig själv bredvid mig. Efter en liten stund finner jag honom liggandes sovandes på min mage...asså sååå mysigt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback