Landetmys

Häromdagen var vi en sväng på landet och myste med mina guddöttrar. En super härligt dag med massa mys, bad och lek!

Stora tjejen Nathis med Liam

Mys i skuggan

Lek i bollhavet!

 
Vi plockade hallon från hallonbuskarna och bakade gottegott efterrätt till alla. Klart jag får hjälp av mina tjejer!
 
 
Bästa sättet att få kaksmulor, använd en kastrull och banka, jääätteroligt tyckte Jossan!
 
Sedan kladda utomhus, oj oj oj ^_^
Ett lager med digestivekexmassa, vaniljvisp och färska hallon.

Slut touch innan de åkte in i frysen!

Tadaaa! Mumsfilibba!

Efter maten var det dags och bada! De stora modiga tjejerna badar i sjön...

 
Småpojkarna får glatt plaska i 30 gradigt vatten hehe...titta hur min lilleman njuter haha

Här kunde man också gunga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback