Middag på Griffin Steakhouse

I fredags tog min lilla familj mig på pre-dinner för att fira mig på 30 årsdagen. Det var en fantastisk kväll på alla sätt. Det var varm och klar kväll, maten var ljuvlig och Liam skötte sig exemplarisk. Han var så nöjd där i sin barnstol, pillade på sin leksak och då och då höll han oss i handen. Han fick så mkt beröm från de andra gästerna. ^_^ Roligt är det också att vi nu kan dela med oss av vår mat då han får smaka lite granna. Han gillade min förrätt, Skaldjurscoktail med massa mango och avocadokräm! 
Efter middagen gick vi till Gamla stan och jag fick min Muraren till efterrätt. Som avrundning tog vi en skön promenad i skymningen.

Min och Liams outfit. Baby RL från topp till tå. Min klänning är från Zara, kofta HM som jag har broderat dit massa pärlor och örhängen från Rebecca.

Kapten Calamari är en hit! Mkt prasselmaterial, ben att tugga på och mm, från Lamaze

 
Ostron och ett glas champagne grundade magen...

Sedan min förrätt...

Asså denna skaldjurscoktail..mmmhhmmmmm YUMMY!

Fredz korv med bröd haha lika stora typ som mina fingrar...men så de smakade!

Såklart hamburgare för Fredz

Jag valde kalventrecote med korv och hela paketet! 

Skön med en promenad innan efterrätten.

Min klassiska muraren = Tivolikula i chokladsmak, 3 kulor (Maple walnut, guldnougat, mangosorbet) mjukglass och så massoooor med hasselnötssås! KÄRLEK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback