Picknick

Idag har vi haft lite kvalitétid med morbror Saiman. Min lilla bebis, som pront skulle sova med mig i min 90 cm säng när han var liten. ^_^ Älskade bror, rolig, bjuder på sig själv med ett stort varmt hjärta och väldigt väldigt egen. Det är det som gör honom så speciell! <3

Vi gick till Vintervikens trädgård ( ja, jag älskar stället). Inte så konstigt, trädgården har allt. Gångavstånd, porlande damm, berså av prunkande grönska, ekologi är konceptet! Ett helt underbart uterum att vistas i var du än är!

Där bland höns, svajande träd satt vi i skuggan och åt lunch som jag hade lagat. En matig sallad på rödbetor. 

Liam fick rida ranka (stackars morbror) och sprattla på gräsmattan, tydligen väldigt roligt att dra på grästrån och grodblad. ^_^

 

Spana på hönsen.

Rödbetssallad och fetakräm toppad med rostade hasselnötter. 

Bus

<3

Inga fler bilder tack!

 
^_^

Sköna killar! 


Kommentarer
Emilia säger:

Ohh äälskar bilderna på din bror och bebsi när de ligger och chillar på grässolstolarna!! :)

Svar: Jag älskar den ocksåååå! Så himla sköna chilla killar, där ångrade jag mig att jag INTE HADE DEN RIKTIGA kameran! >_< Ljuset var kaos....
Becks

2013-08-28 | 22:30:35
Bloggadress: http://vadgorceline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback