Pure LOVE

 

Som jag skrev tidigare är Liams sovvanor inte det roligaste just nu. Emellanåt driver han mig till vansinne då jag inte alls vet varför han är så ledsen. Ingenting hjälper, inte ens amningen som har varit det säkra kortet. Det här med att bebisar ska sova bättre efter 6 månader är precis tvärtom för oss, jag hoppas verkligen att det bara är en period...en fas. Jag har inte sovit sammanhängande mer än 2h på 2 veckor och det börja ta på krafterna....men framförallt är jag orolig för Liam då han inte sover ngt på dagarna heller, max 30 min/2ggr oftast 15 min. Det är ju mest synd om honom som aldrig kommer till ro och sova ordentlig.

Å så är han sådär helt UNDERBAR, gosig och alldeles sprudlande glad och nöjd på dagarna. Igår bestämde vi för att vara hemma. Äta nybakta frasiga choklad och jordnötskakor och myste med Queen B på svt play. Min lilla kille satt bredvid och lekte med sig själv i över 1 timma! Så himla mysigt att bara vara, dofta och pussa på min lilla bebis.

 

 
 
 

Puss puss på de gosiga kinderna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback