Rött paket

Igår kom Liams morbror med ett rött paket till Liam! Kanske mer till lilla mamma hehe
Jag har ju tidigare skrivit att jag tycker kånken mini är såå söt. Jackie sa då att han ville ge den till Liam. Jag hade så svårt att välja färg, tittade på färgerna rust, brick och royal blue men tillslut sa jag att han får överraska och jag blev jätteglad för oxred! Jättefin, färgen är unisex och dov. Jag kunde såklart inte låta bli och testpacka den med Liams everyday needs. Den rymde överraskande rätt mycket. Bara extra kläderna som kanske får ligga i min väska men blöjor tom våtservetthållare fick plats! Precis som jag tänkt mig istället för en skötväska!
 
Tack morbror Jackie! <3
 
 
 
 
Bebis och mammas! Min rosa är sååå missfärgad oavsett hur mycket jag tvättar den så går det inte bort. Någon som har färgat en kånken någongång?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback