Saker har ben

Jag förstår inte varför det alltid blir ett bombnedslag efter några dagar hos oss. Vi kan inte skylla på Liam ännu även om han river ned saker när han härjar med sin gåstol (jepp kökslådor är superroliga) Känns som jag går och plockar och plockar, ändå räknas vi båda som rätt ordningsamma...

Jag gillar när det är undanplockat, rentorkad och bara några stilleben framme. 

Rätt nöjd över dagens insats, nu ut i härliga vädret!

Varje gång vagnen fastnar i hallen blir jag irriterad på Fredrik vars skor alltid är i vägen, imorse när jag skulle plocka undan för att dammsuga ser jag detta....stackarn. Inte konstigt, hans enda par skor hamna alltid längst ut för en viss jag har tagit all plats...>_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback