Tjejmiddag

En födelsedagsmiddag med mina närmaste vänner, precis som jag ville ha det. Mycket skratt, minnen och prat om ljuva 90-talet som vi växte upp i! 
Jag älskar ju mat så här kommer lite bilder på vad som bjöds men mot kvällen när ostbrickan serverades var jag nog lite för lullig för att minnas att fota hehe..hick! >_^
 Tack alla ni som kunde komma, ni förgyllde min dag med ännu mer minnen!
 
Tapas stod på menyn
 
 
Minivästerbottenpajer, tar tid att göra de men så fina att servera!
 
 Ceviche på handskalade räkor. Min favorit! 
 
Välkomstdrink med mina gästers initialer...på en klassisk dagens smyckat med lime, citronskal och mynta.  
 
Snygga tjejer!
 
 
"Nyfunna" och gamla barndomsvänner! <3
 
 
Det blev en enkel nutellaglasstårta med hasselnötter och guldnougat. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback