Tröttmössan

 

 

Liam går igenom någon fas eller så är det tänder på gång. Han har under flera nätter denna vecka vaknat varje (!) timma och gnällt min annars så nöjda kille. Trodde från början att det var för att jag har dragit ned på nattamningen just för att han vaknade och ville snutta men mer eller utan amningen så vaknar han orolig. Hoppas det går över snart för trött blir man, värst är det på morgonen men häromdagen var det en seeeeeg dag för oss båda!

Jag älskar knäckebröd, testar denna nyhet...den var ok men husman är fortfarande min favorit..konstig jag är va! Dagen började med koffein i STORA doser!

 
Så tog jag med min cooling och hans Tigris...
 
och lunchade med naturen...

Vi tog en promenad till Vinterviken och köpte fika och så passade vi på att ta en napp tillsammans på deras hängmatta. Assåååå så så så mysigt med en sovande bebis i famnen!

Liam fortsatte sedan och sova...för han var TRÖTT!

Vi fortsatte segdagen med en kopp kaffe och mellanmål i Vintervikens trädgårdscafé 100 meter bort haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback