Vintervikens trädgård

I eftermiddags tog vi som vanligt en promenad mot Vinterviken. Köpte kaffe och såg att de hade byggt färdigt "myshörnan" i Vintervikens trädgårdscafeet. Det är en trädgårdsgrupp som frivillig sköter hela trädgården själva. Jag pratade med ordförande som även är arkitekt, undra på varför det är så mysigt och fint där! Jag blev såklart intresserad men måste bara läsa på lite. Ni som är intresserad av odling checka in hemsidan vetja!
www.vinterviken.com

 

Jag kan stå själv om jag får lite stöd....min mamma var lite häpen över mina starka ben. ^_^

En "soldäck" i en berså av jordärtskockor och Aveln Bok...hur ljuvligt som helst!!!

 

Lite soligt tyckte grabben...

som lånade min hatt....

Inte lika glad när han fick sitta i sin avtarbara sittdel. Så han fick snabbt komma upp och gosa med mamma, HUR MYSIGT SOM HELST! Man kan elda i kaminen när det blir kallare...Jag blev käääär, vill ha en sådan  i min egen trädgård! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback