Kikar in i Liams rum

Tänkte visa er vad jag har gjort i Liams rum. Det är inte riktigt färdigt, saknar lite tavlor och en mysig trasmatta. Jag har ju tidigare spanat in en trasmatta i jeans med mörka-, ljusblåa, gråa toner. 
Har ännu inte riktigt bestämd oss för hur vi gör men myshörna och utrymme för lek finns det gott om. Vi behöll tapeten eftersom vi inte riktigt har bestämd oss för hur länge vi ska bo kvar. 
Liams säng har ännu inte flyttat in...jag har lite seperationsångest så vi få ta det när det känns rätt. Numera sover han nästan hela nätter, vaknar endast 1-2 ggr så det är verkligen en framgång...hoppas bara att det håller i sig. 
 
 
Jag sydde en lektält, är inte riktigt klar så visar er en närmare titt efteråt. Här under ligger vi och läser och myser.
 
En nyvaken kille...
 
Regisörstolen tog jag hand om när en kollega gjorde om sitt rum. Den har fått ny klädsel av tyg jag hittade i en låda men ska framöver bytas ut. 



Så äntligen har jag skickat efter pappersfoton och framöver hoppas jag att jag ska bli bättr på det. Det blev ju himlans fint! ^_^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback