Liams första jul

 
Då var julen 2013 förbi. Vår första som en liten familj med en bebis. Liams första - vår älskade guldklimp, den viktigaste personen i vårt liv. 
Jag måste erkänna att jag hade mer julkänsla i kroppen och julpiffade mer de tidigare jular men jag kommer att minna det här året mest ändå.
För visst är julen mest för barnen...all förväntan, myset att få vara med varandra. Jag har också insett hur jag tillsammans med Fredrik vill skapa våra egna traditioner för vår familj. Hur vi ska bygga en trygg uppväxt för Liam, så han kan växa upp och vara trygg i sig själv. 
Jag blir lite emotionell så här på slutet av året...jag är bara oerhört tacksam för min fina lilla familj, att vi har god hälsa och att få spendera massor med tid med varandra. Det är det som betyder mest, allt annat är bara plus i kanten! 
 
Så vill jag önskar er alla en God fortsättning och var rädd om varandra! <3
 
 
Liam undersöker sitt första paket från mamma och pappa..
 
Ett uppskattat paket tydligen...oj vad han lekte med den, snören att pilla på och en svajig svans att tugga på haha. ^_^
 
Mitt allt, de finaste jag har! <3
Första julen som mamma, stilig kille jag har va? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback