Min babykollektion

Jo, ni som undrar varför jag varit så tyst i bloggen är för att det dels är december...full rulle med aktiviteter men jag klagar inte haha. Så har även Fredrik tagit ledigt varje fredag, då har det varit mycket familjemys. Så på dagar/kvällar har det rullat på och när min lilla familj sover så är jag uppe och experimenterar med allt möjligt därav dåligt med uppdateringar...sorry!
 
Liam växer så det knakar, snart har han vuxit ur alla sina 74:or och klädesförrådet börja bli lite tomt. Jag har hittat en del plagg som är stilrena och i fint kvalité annars tycker jag att mycket är rätt plottriga. Därför har jag lite smått börja sy egna plagg till honom. Vet inte om jag kan kalla det för min babykollektion men kul är det iallafall...att skapa och det är ju lite unikt då det är endast Liam som har de. ^_^
Men vill inte att han bara ska ha hemsydda kläder eller det får helst inte se hemsydda ut haha 
Här har ni några ex. 
Visar fler plagg och accessoarer vid ett annat inlägg. Ber om ursäkt för mörka bilder men för enkelhetens skull är det många iphonebilder. 
 
 
Hur coola var inte byxorna, älskar mönstret och kvalitén! 
 
Hejdå fina Fillipa K tröja, vi har haft skoj men nu ser jag bara tjock i dig så du får klä min coola son istället. ^_^
 
 
 
 


T-shirten kommer från All Saint..hur coolt! 
 
Ett par jeans från ett par gamla jeans. Sötaste rumpan eller vad säger ni, ska ju vara lite baggy style. 
 
Å så har vi mysdressen som jag var så nöjd över att jag hann sy klart till julaftonens morgon. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback