Liams 1 årskalas!

I lördags höll vi kalas för vår allra egna gladfis som fyller 1! Han som fyller mina dagar med lycka, han som får mitt hjärta att mjukna bara genom att titta på mig med sina  stora bruna nyfikna ögon. Det bästa som hänt oss! 
 
Tänkte inte skriva så mycket utan låter bilderna tala. 
Jag vill säga ett STORT TACK till min älskade Lili som hjälpte mig tidigt på morgonen med bakning av hela desertbordet till städningen i slutet av kvällen. Utan din hjälp hade det inte blivit så bra! Love you! <3
Så vill jag tacka alla som kom och skämde bort Liam med massor av uppmärksamhet, bus och fina roliga presenter! 
 
Nu BILDBOMB! Så många fina bilder jag fått av er, speciellt min fotograf vän Emilia! 
 
Vi hyrde lekparken Björnsträdgård som var alldeles perfekt för ett barnkalas, leksaker för små så väl som stora!
 
Pingisbordet agerade buffébord!
 Vi bjöd på en blandning av vietnamesiska/kinesiska rätter. En mix av bland annat min favorit Bun thit ram, Banh mi och mammas kalla hönssallad med sesamolja. 
 Ella´s var tydligen lika populär bland små och stora tjejer som mellanmål haha ^_^
 
Mini cupcakes i morotsmak, choklad/hasselnöt/blåbär crumble
 
Allas favorit, eggtarts!
 
 
 
Vad sjunger de för något, mamma den här sången känner jag igen! Hurra hurra huuuuurra!
 
 
 Mysgosa med mormor..
 
å farmor!
 
Fina familjen Olmats 
 
Mammas snygga tjejer!
  
å två till!
 
Diskutera tipspromenadfrågor?
 
Liams buddy från start, det sa klick klick både för mammorna och ja ni ser grabbarna också!
 
Fiska stora firrar!
 
Oj vad mycket det lektes!
 
Smart Melissa, bra sittunderlägg! >_^
 
Hehe gosbebisar! 
 Kusin Jamie tyckte om leksakerna.
 
 Asså dessa två! Sååå roliga, mjaaauuu 
 
 Liam och tjejligan! Hela drakgänget från mitt kompisgäng
 
 Å så här nöjd var vår lillgrabb i slutet av kvällen! ^_^
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback