Min Liam vårkollektion

Vilken grått och trist dag en dag som denna. Pappan i detta hushåll har sedan tidigt imorse åkt till jobbet, bråda dagar för en ekonom. Får nog inte se röken av honom på närmaste 2 veckorna tills årsslutrapporten är klar....
Här hemma har vi vaknat upp pigga och på väldans gott humör, Liam sov från 20.30 - 08.00 utan att ha vaknat en enda gång! Whopp whopp nya vanor får man hoppas. Själv satt jag som vanligt uppe och sydde till kl.01. Det är min maxtid som jag har satt på mig själv...annars kan jag egentligen hålla på hur länge som helst men då är jag trött som en ihopsjunken säck på morgonen när min pojk vaknar och vill busa, det vill jag ju inte missa!
 
Tänkte visa er vad som är på gång....och vad jag hitills har hunnit sy till en växande bebis som håller på att bli en toddler = liten pojke.
Jag har tänkt att tröjorna ska gå att matcha med alla byxor och likaså med mössorna. Jag har valt mjuka trikåer med mkt elastan i enkla mönster, kläder som jag själv kan tänka mig att ha på mig och det ser ni på sisa bilden. ^_^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mor och son, måste ju passa på så länge jag får ha likadana kläder innan det blir pinsamt haha >_^
 
 
 

Kommentarer
Emilia säger:

Så himla fin kollektion!!!!

Svar: Tack tack! ^_^ Passade tightsen förresten?
Becks

2014-01-02 | 12:45:34
Bloggadress: http://vadgorceline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback