Sova själv i eget rum

Här ligger jag ensam i vår stora säng och vill mer än gärna gå och bära in Liam som ligger och sover i rummet bredvid. Fredrik är på jobb i Köpenhamn   .
Vi har verkligen tagit Liams sömnvanor lite som det är även om jag har till och från gnällt om hur jobbigt det kan vara. Han har sedan födsel alltid velat ligga nära mig och ärligt talat har det varit hur mysigt som helst och därav no stress. För det kommer ju en dag då han kommer tycka det är pinsamt att ha en mamma som vill gosa och kramas.
Hursom, häromveckan fick jag ryck...då vi ändå skulle lägga in hans nya matta passade vi på att flytta in hans säng. 
1 natten var det precis som om han kände på sig att han inte fick ligga under mina armar. Det gick inte alls trots att vi lekte massor och länge i hans rum innan läggdags. Det har sakta men säkert blivit bättre (vågar jag skriva detta!) han har numera sovit 3 hela nätter i sin säng och i eget rum. Han har tom somnat själv i sin egen säng! That's HUGE! Måste verkligen erkänna att han börja bli en liten pojke men kommer för alltid vara MIN BABY BOY! 

Nu borde jag verkligen försöka sova, han kommer väl vakna lagom tills jag somnat. Å på mornarna har han hållt i värsta monologen...sötaste väckarklockan! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback