Leka med tanken

Många av mina vänner väntar barn, så himlans rolig och jag är så glad för deras skull! Mys med massa bebisar!
Det har varit en del prat om namn, haha trodde inte det skulle vara så svårt tills jag och Fredz började spåna på skoj. (å nej Jag är INTE gravid)
Eftersom hans hobby är basket och favoritspelare heter Lebron. (se han har tom honom på skärmen)
Vi testade Lebron Bruce Walles och tyckte det klingar fint men vi kom fram till att det är för afroamerikanskt och att det bara skulle blir så här när mina föräldrar uttalar namnet: Leblon Blues Walles hehe med andra ord har vi 3 språk att ta hänsyn till. Men som sagt det klingar fint till efternamnet. Jag tror att det blir lättare när man väl får möta sin ögonsten för första gången....så med andra ord mina kära vänner som funderar och funderar. Det perfekta namnet kommer säkert när bebisen är kommen! Jag håller tummarna för 2012 babynboooom! ^_^

Nedan töntade jag mig med murphing, Så kan vår "Lebron Bruce" och "flicka" se ut hehe ^_^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback