Ett blommande hem!

Jag väljer att inte skriva vad som har hänt de 2 senaste dagarna för jag vill helst fixa det, betala och sedan glömma eländet. Så brukar jag göra med p-bot (som tur har det inte varit så många) betala och slänga kvittot snabbt som tusan! Fredrik har varit helt fantastisk och i slutändan är det bara PENGAR!
Det kommer och gå men hälsan vill jag ska bestå.
Nära och kära är det viktigaste och jag har min lilla fina familj, stora familj och fina vänner som jag kan umgås och prata med. Det är LYCKA! Efter regn kommer SOL! Så nu har jag skrivit av mig....
I eftermiddags var vi och bytte till sommardäck, så stor skillnad! 
Det bästa sättet för mig att må bättre är att städa och göra fint hemma och detta vet Fredrik så han dammsög och jag plockade och donade. Nu är krimskramset borttagna och det är bara de fina blommorna som står i centrum. 
Härligt! 
 
Rosorna från i lördags står fortfarande fina, väldigt stora och härligt doftande!
 
En fick stå som stilleben i min klotvas
 
Två nya Tete tete har fått flytta in i stora krukan
 
Söta små klockor! ^_^
 
Jag fick en bukett rosor i måndags, idag är de utslagna och jättefina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback