Kär i "små människor" med miniväskor

Visst blir man kär! Bild lånad från kidlark
 
Jag har alltid tyckt att kånken mini är så söt på småbarn och häromdagen såg jag en liten med en sådan. Åhhh så SÖTT
Då kunde jag inte låta bli och checka kånken mini för Liam, det kommer ju dröja innan han kan ha den och knatta runt med men jag kanske kan ha hans saker i den istället för att köpa en skötväska? Räcker det med en mini när de börjar äta fastföda? Hur mycket ska man räkna med att packa i en skötväska...utrymme mässigt? Jag har ju mina stora väskor i skinn för "torra" saker...det kanske fungerar? Än har vi lite tid att fundera men jag tar gärna emot tips! 
 
Fjällräven kånken är ju en klassiker, enkel design, glada färger, går att tvätta i maskin och är lätta i vikt. Jag har ju en stor själv. Tänk när han blir stor nog och vi ska på utflykt....då kan vi ha våra fjällräven och mysa i parken eller nåt med våra matsäckar men det får gärna dröja liiiiite till! ^_^
 
Det finns ju en uppsjö med färgutbud men här är de färger vi tycker mest om.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback