Magen

Mitt livs gåva låg i magen min och idag är han snart 3 månader!
Här är några bilder på min fina mage bärandes på Liam.
 
De första 3 månaderna hände inte så mycket fast jag minns hur rund om magen jag blev vid varje måltid men så var magen "platt" på morgonen. Då ville jag ju att det skulle synas men vid 8-9 månaden ville jag bara att det skulle gå fort fort fort! Oj så jag svullnade upp och var vattenfylld! >_<
Mina fötter var så vattenfyllda så det gjorde tom ont när jag stod upp...
 
Magen stod rakt ut som en peak! Spetsig, om det stämmer så hade jag en riktig "killmage"
 
På morgonen innan Liam föddes, magen i vecka 38+1 och med en mått på 110 cm! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback