Bio!

Vi har också hunnit med första biobesöket efter Liam kom till världen.
Vi åt mumsig middag hos mina päron och sedan lämnade vi Liam där i några timmar. Jag hade bestämd det för längesen, typ innan Liam var född haha. Mamma var nog den som mest såg framemot det, hon frågade...skulle inte ni på bio i maj. ^_^
Vi såg Fast and the furious 6. Älskade filmen, mkt action men ändå massor med kärlek och vänskap. Skämten var också helt i min smak hahaha.
Var på bio med mina syskon plus flickvän Emma men vi fick dela upp oss då det inte fanns så många bra platser kvar. Det var lika bra det för jag och Fredrik fick då lite kvalitéstid och det behövs då och då! Som tonåringar igen efteråt haha. ❤ ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback