Fina scarf!

Var en sväng förbi Acnes utförsäljning som jag blev tipsad om. Det var första gången jag var där och blev lite besviken på utbudet samt att priserna var något högt för samples. Var nära på att köpa en scarf då den var tillräckligt stor för att kunna använda som amningsscarf men det blev inget då den var för transparent och endast kemtvätt. Så vi gick och tittade på de tappra maratonlöparna och käkade mumsig lunch istället. Då det ändå var på vägen hem till mina föräldrar åkte vi förbi Kungsholmen och tog en snabbtid på Babytown och Grandpa. Det slutade med en sitliner och ett par converse till Liam och en fin fin scarf åt Mig! ^_^

Mjuk och tunn från danska märket Beck Söndergaard.

Fredriks laxsallad på Chokladbollen, min egenvalda såg inte lika aptitretande ut men god låter jag bli att publicera. ^_^

Flyga flygplan med pappa var hur kul som helst! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback