Sommarfest

Igår var jag en sväng på stan närmare bestämd Josefinas på sommarfest med jobbet.

Var egentligen för trött för fest då Liam har varit kinkig i några dagar. Har haft "feber" (38,3 -39 grader) till och från. Vet inte om det är tänder på gång eller om det är en fas. Natten till igår var det inte kul, då vaknade han var 30 minut och var gnällig/skrek otröstlig. Fy, det är ju förstås hjärtskärande när man inte kan trösta med något och samtidigt dötrött. Antar att jag är rätt bortskämd med att ha haft det så lätt med honom hittills. Efter att ha  sovit till 12 på dagen vaknade Liam utvilad och glad till min lättnad.

Hursom, jäääättemysigt och bra att jag bestämde mig för att åka iväg på kvällen så jag kunde umgås med mina fina kollegor/vänner. Trivs så himla bra med mina goisar som är så omtänksamma. Fredrik hade nämligen sina kollegor över på personalgrillfest hos oss, typiskt att det inträffade samma kväll. Hade varit trevligt att umgås med de med.

Det bjöd på en god sommarbuffe med diverse primörer. Festkommitten hade fixat lite roliga samtalsämnen och delat in oss i olika grupper. Väldigt roliga frågor haha. Vårt lag hade klart de bästa svaren. Vad sägs om att kunna spruta vatten från ett hål i hakan!
Efter middagen köpte jag och Glory goda drinkar och gjorde ett försök med att vara ute i deras fina uteservering men det var för kallt. Synd för det är verkligen fin där. Vi drog vidare till Och himlen därtill och skulle "tantfika" haha efter så många "nya unga friska vindar".
Så himla mysigt!!! ❤❤❤

Gårdagens mama

I dimman...(fotografens hehe)
 

Fina festkommitté

Mojito med min homie på himlen därtill!

Cheers!
 

 

Hahaha Latinostyle! Checka in Glorys uggishögtalare, respekt girly! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback