Manikyr och pedikyr

Idag tog jag mig tiden att unna mig en maniyr och pedikyr behandling. Jag fick ett presentkort av Fredrik i julklapp som jag inte nyttjat. Däremellan har jag ju fött barn och sedan har det inte funnits tillfälle att piffa till sig. Tiden har verkligen rusat iväg. Nu passar det alldeles utmärkt, sommarfina fötter och händer! Perfekt till semestern!

Skönt med varmt fotbad och ryggmassage

Beslutångest som vanligt...
 
Aprikosorange fick det bli.
 

Första gången jag får en tip med förstärkning, då jag lyckats bryta nageln mitt i. Känns väldigt konstigt att ha tip men jag slipper i varje fall ha ont.

Tadaa, en ljus ljus vitbabyrosa i gelish (ett nagellack som ska hålla längre slitage)! Checka in "min" snygga pojkvänklocka i roseguld och läderband som han för övrigt fick av mig. Om det ändå bara ligger på byrån så kan jag lika gärna ha den. ^_^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback