Nätshopping

För några dagar sedan fick vi vårt jättepaket med kläder vi beställt från nätet. Jag har aldrig varit någon bigfan av nätshopping då jag vill oftast klämma och testa kläderna för att kolla kvalitén. Däremot är min andra hälft rätt bra på det så nu har jag smått också handlat lite på nätet till mig själv men framförallt barnkläder till Liam. Det går ju bra och oftast handlar man ändå någon stl större. Det bästa är ju förstås att det är lite billigare och så hittar man andra märken utöver de vanliga kedjorna till som sagt ett betydligt bättre pris. Vi är mycket nöjda över kläder från Little house of common. Snygga enkla och fin kvalité alltså ordentligt sytt och rejäla tyger. Liam behöver bara växa lite i de haha.

Hihi lagom till januari eller nåt.

En del av kläderna, från favvomärket Petit Bataue och så testade vi Little house of common. ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback