Picknick med la familia

Det här kanske fungerar! Jag har inte kunnat blogga via mobilen för det har buggat. Om jag ska vara ärligt så prioriterar jag inte bloggen före alla roligheter...ganska självklar eller hur! 😊
Därför har det varit lite glest mellan uppdateringarna.
Igår var jag och Liam först på stan och hängde med min kusinvitamin Sue och sedan mötte vi upp pappa Fredrik på Kungsholmen. Vi skulle egentligen ha hämtat pappa Fredrik på hans jobb men som vanligt gick tiden alldeles för fort när man har kul. Jag hade iallafall köpt med mig mat från East, mumsig sushi (äääälskar deras tempurarolls!) och åt på Rålis. Såå mysigt! Liams första och absolut inte sista picknick i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback