Sommar rea!

I fredags skulle jag och Emilia mysa på NK förturs rea för alla NK nyckelkunder i 2h mellan kl.10-12. Det är ju något man inte har möjlighet till när man jobbar. Så lät det så trevligt att caféerna hade speciella frukosterbjudanden.
Efter om och men när man har bebisar kom vi dit lagom till tolv haha. Efter en tur på barnavdelningen med fina saker till våra små lunchade vi på East. Mysigt och gottegott! Vi hann också med en tur på Ohlssons tyger där jag köpte tyg till pimpningen av Liams vagn som jag tänkte skriva om i ett annat inlägg. ^_^

Här är lite fina bilder på dagen.

Liam med Céline gaga

Så himla söt när hon lägger huvudet snett...

Emilias laxmakirolls

Jag beställer alltid tempurarolls och lax+avocado nigiri

Min snygga kusins outfit för summerburst!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback