Baby Björns resesäng

Har precis landat på soffan med en kopp latte, brr vad skönt att vara hemma igen. Liam ligger i sin säng och sover/tittar på sina kompisar. Han gnäller inte så jag passar på och ta lite egen tid.
 
Idag har jag och Liam varit på Baby Björns huvudkontor och provat deras resesängar som är under utveckling. Jag fick testa en massa olika alternativ, montera ihop och ta isär därefter säga vad jag tyckte. Det var faktiskt riktigt intressant, vi som ännu inte köpt någon resesäng. Vi har ju några resor inplanerade/köpta (yay jag är såå ressugen!) under året samt mys på landet i sommar så idag fick jag lära mig lite nytt. Innan jag åkte dit läste jag en artikel som testfakta hade gjort. Baby Björn håller väldigt hög standard, enkla, stilrena i designen, kompakta och var godkänd på testet men prislappen något högt. Vad jag söker är ju en lätt, kompakt, enkelt att hantera resesäng med hyfsat pris. Kan ni tipsa någon? 
 
Sedan undrade de om inte vi kunde testa lite på deras babysittern också, vilket vi gjorde. Liam tycker om att vara med, i dagsläget har han fått ligga på amningskudden som jag sytt. Vi knyter ihop den och lägger den på bordet. Han verkade gilla babysittern med mycket gung i hehe...
Som tack för besväret fick vi deras haklapp och matset. 
Väldgt fin färg! 
 
Wontonmaking, här ligger en inte så gammal Liam på amningskudden..mycket praktiskt! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback