Babyzen YOYO och ressugna!

Igår var vi och hämtade upp vårt paket hos våra vänner Edmond och Emilia. Som var så snälla och hjälpte oss att beställa en Babyzen YOYO och dessutom få 10% rabatt när de själva beställde en. De beställde en rosa, jättefin! ^_^  Så här ser den ut med en söt bebis i! 
http://vadgorceline.com/2013/03/21/sen-leverans/
Jag började titta lite på olika resevagnar då både jag och Fredrik älskar att resa och nu har vi ju en familjemedlem att ta hänsyn till eller snarare den som avgör var vi ska åka. Jag läste om YOYOn i en blogg och läste också jämförelse guide för resevagnar. Den föll mig verkligen i smaken men både jag och Fredrik tyckte då att priset var något högt. Självklart var vi tvugna att gå och checka in den for real, viktigt att klämma och känna hur den är. Vi blev helt sålda! Fredrik sa "Vilken j*kla vagn. Vi kommer säkerligen använda den mer än till resor då den är så lätt/praktiskt och ta minimal plats i bilen! 
Så var det här med färgvalet, jag var ju så tråkigt som ville ha helt svart för då kan man ha textilier i andra färger medan Fredrik pront ville ha röd men den ser mer ut som orange. 
Tillslut blev det det färggrannare valet. 
Jag har även pratat med barnläkaren som sa att lutningen är ok för barnets rygg sålänge det inte är ansträngd och om man varierar att lyfta ut barnet. Så nu är vi redo för att resa! Mycket snart hoppas jag för jag är sååå ressugen! ^_^
 
Svart vagn med vit chassi men jag ville ha helt svart...boring I know!
 
Vår fina resevagn, svart chassi med "röd" sufflet och klädsel!
 
Lätt och smidigt!
 
Momi pimped Liams ride såklart! 
 
Alltid ett öga på min ögonsten! <3
 
En nöjd kille
Jag tror vagnen fick godkänd, han somnade i den på nolltid. ^_^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback