Date night!

Igår möte vi upp pappa Fredrik på stan som har varit borta på jobb. Vi hade bestämd att göra lite shopping på Åhlens då de hade kundkorts kväll. Att ha barnvagn och inte våga ta rulltrappan är rätt omständigt när man tar tuben. Jag virade runt i kvällsrusningen, fullsmockat med folk som säkert tyckte jag var i vägen hehe. 
När vi äntligen kom till varuhuset fick vi underhålla oss själva ett tag då Fredriks flyg var försenat. Det var relativt mycket folk på plats trots VM-kvalmatchen iallafall i hushållsdelen....en aning glesare på herravdelningen. ^_^
Det blev lite små köp av diverse pajformar och husgeråd. Pappa fick också en snygg väska från Sandström. Dubbla poäng och 20% rabatt är inte dumt! ^_^
När vi väl vara klara var klockan 21.00 och middagen var ett faktum men var går man med en bebis och en överbelamrad barnvagn för att käka lite schysstare middag utan att få arga blickar på grund av en kinkig bebis?
Jag var sugen på Griffin men det fanns inget bord förrän kl.22.30 (!) Vi behöver verkligen roliga restaurangtips som är barnvänliga?!!!
Trötta, hungriga och oense om restaurang valde vi helt enkelt att åka hem och äta rester istället. Kändes väl sådär kul när jag varit taggad hela veckan men väl hemma var det hur mysigt som helst. 
Mina fina boyz! Skönt livemusik och kaffe från Nepresso serverades. We like!
Från pappa Fredrik, ha suktat efter den sen i julas. Luktar liljekonvaljer - my favourite! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback