Det får gärna bli lite varmare..typ NU!

Åh vad jag längtar tills det blir varmare så jag kan tvätta och packa ned alla tjocka, tråkiga höst/vinter kläder!
Hur härligt är det inte att bara dra på sig något lätt, tunt när man ska vistas utomhus. Häromveckan köpte jag en så härligt koftjacka som bara väntar på att jag ska inviga den. Sedan skulle jag vilja ha på mig mina snygga boots lite mer. Jag köpte de redan i december men då kunde jag inte ha på mig de för jag hade sååå svullna vattenfyllda gravidfötter. ^_^ De, ett par snygga slimjeans, en lössittande t-shirt och skinnpaj + ett par schyssta glajor! AHHH det skulle jag vilja se mig själv i väldigt snart!
Så är det här med grus...ligger det inte oooovanligt mycket grus ute iår...det är grus överallt när vi kommer hem. Vagnen drar ju såklart in en del men ändå...
Näh, nu får det blir VÅR! 
Hur snygga är inte mina boots från Urban Outfitters, lite råare med spännen och vill jag ha de lite enklare tar jag bara bort spännena. Löööve
 
En mjukare look, väldigt härliga färger. Lite otippad från Lindex...brukar inte köpa kläder därifrån men tycker att de har fått en lite trendigare look på senare år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback