Första besöket i skolan!

Vilken LYCKA att återigen få träffa alla mina godingar och kollegor, alla var sååå gulliga! Var förvånad att jag hann komma till skolan till 9.30 rasten så jag kunde umgås lite med alla i fikarummet. 
Alla kollegor var så varma, goa och omtänktsamma. Liam var så nöjd och sov i stimmet, likaså i matsalen då han var vaken. Det märks att han har varit med i skolmiljö från min mage hehe. ^_^
Konstigt nog känns det inte som jag har varit borta, väl i klassrummet körde jag igång med frågesport, det var uppskattat men mina hembakta bullar var nog mest populär eller delad plats med att ta kort på Liam hehe.
Innan vi åkte hem fick jag fina påskkort och Liam fick fina presenter, gullungar! <3 
 
 
Liam är någonstans där bakom, vill man samla alla barn snabbt..ta med en bebis! ^_^
Mys med Sofia!
Detta fick Liam, en trogenvän som en av mina elever lämnat vidare till Liam som kanske behöver det mer än han nu...hur gulligt är inte det! Å så titta vad de skriver mina fina elever...det värmer en frökens hjärta!
En söt present fick även jag, en fantastisk fin pärluggla som jag är så förtjust i. Passar alldeles utmärkt i påskriset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback