Godmorgon!

 
En liten piggelin leker med sin apa. Setet från HM är nog sista gången Liam använder, den sitter lite tight och kort nu. 
 

Godmorgon!
Här lyser solen in i våra smutsiga fönster...får nog ta tag i fönsterputsningen iår. 
Dagens agenda är att rengöra Liams Rolls Royce och eventuellt byta ut den svarta suffletten till vårfärgen sand. Det piggar upp och även den är matchad med hans åkpåse i färgen petrol. Längtar tills vi kan byta till sittdelen för han gillar inte riktigt att ligga i sin liggdel när han är vaken. Dessutom blir vagnen så mycket smidigare men när jag tänker efter innebär det ju att han då blir så mycket äldre...åh det vill jag inte! Eller äldre och större blir han ju men tycker redan att tiden har gått så fort min lilla plutt har blivit så stor och lång. (!)
Idag eller kanske mer fokus ikväll ska vi vänja vår lilla piggelin att sova bättre och börja med godnattrutiner. Igår var det en väldig gnällig kille som hade fått alldeles för lite sömn. 
Nu ligger han och sover i sin egen säng igen. Såg att han var trött nyligen, så först fick han lyssna på sin favoritlåt sedan la jag honom i sin säng med waka sleep aid. Han gnäller sisådär 5-10 min men nu när jag gick in och tittade till honom ligger han och sover. 
Då så, dags för mig att sätta fart för dagen!
 
Stadig frukost varje dag! Har inte Brämhults nya smak funnits ett tag? Den är god med lite sting i men bäst är nog ändå vanlig hederlig färskpressad apelsin!
 
 
En trött liten kille chillar på amningskudden och lyssnar (tittar) på sin favoritlåt "Twinkle twinkle little star"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback