Hej bloggen!

Nu efter många om och men samt önskemål har jag bett min duktiga syrra hjälpa mig att fixa bloggen. (Jag suger när det gäller koder mm men är för pedant för att köra på en ful layout.) Har ju hittills mer eller mindre "fotobloggat" på Instagram. Vet inte riktigt varför jag inte har varit aktiv med bloggskrivandet. Jag har upplevt att det finns många människor där ute som har så många åsikter (det är bra med åsikter!) med  elaka tungor. Det tycker jag är tråkigt...
Jag har ännu inte bestämt mig för hur mina inlägg kommer vara men generellt vill jag skriva om positiva saker som sker i min vardag. Detta för att jag själv tycker det är kul att läsa om att mina vänner mår bra ^_^
Självklart finns det dagar utan att hålla någon som helst fasad, då jag känner mig som en påse skit eller att inget blir rätt. Jag har lärt mig nu när jag har blivit ¨stor¨ hehe är att försöka skaka av mig det dåliga. En klok person sa en gång att livet är för kort för struntsaker...det anamar jag. ^_^ Så om jag på något sätt "retar" upp någon med mina "mår bra inlägg" så borde den här personen kanske inte fortsätta besöka min blogg >_^
Jag kommer skriva om min son Liams utveckling, vår vardag, mitt nya liv som mamma, inredning, mode, mat, resor...ja helt enkelt vad som dyker upp i mitt huvud. Jag bloggar också främst för att jag tycker det är kul att gå tillbaks och läsa. Å juste, jag älskar att ta kort! Lever upp till fördomarna haha 
 
Hoppas ni blir glada, inspirerade och främst vara med och dela min lycka över livets glädjen. 
 
PEACE and LOVE!
 
Becks
En härlig bild från mitt första besök i ljuva Österlen 2011!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback