Nya kläder på Liams Rolls Royce! ^_^

Då har vi tagit premiärturen med den nya klädseln sand till vagnen. Mycket nöjd över förvandligen, det blev som en ny vagn och passar utmärkt ihop enligt min mening med resten av vagnens detaljer.
 
Jag fick också lite backträning, puh blev t.o.m. lite anfådd att gå upp för den långa backen upp till Cashen där vi gick för att handla lite inför påskhelgen. Det är en grossisthandel för restauranger men vi privatkunder får också gå loss där. Räkna med att det är stora förpackningar! Det jag gillar är att de har en del roliga delikatesser och att man kan handla fräscha fina kryddor lösvikt. Å skulle man vilja ha något som de inte har så kan de hjälpa en att beställa in och dessutom är det väldigt trevlig personal
 
Ikväll ska jag baka minipajer med gravadlax, räkor och körsbärstomater i våra nya pajformer.
Wish me luck!
 
Rent och fräscht. Jag klippte 2 reflexer och gjorde de mindre med eltejp. Passade på så sätt mycket bättre. Syns knappt men vi syns i mörker och det är viktigt!
 
Jamen visst är det SNYGGT! 
Turkos, beige (det heter sand dock) och lite färgranna pastelliga flikar, I like! ^_^
 
 Å så snäll och nöjd bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback