På min önskelista!

Vill satsa på lite mer klassiska baskläder, skor och accessoarer som jag inte tröttnar på och som håller ett tag i kvalité. Kläder som är snyggt till olika tillfällen, som jag varken känner mig under- eller överklädd. 
Imorgon ska jag köpa mig en Trisslott och be till gudarna eller så kanske tomten i det här hushållet ge mig en tidigare klapp för jag hittills varit så snäll! ^_^
 
 
Barbour Rainbow brightbrass international navy
Så snyggt med fodret, krage av svart manchester, detaljerna så som guldknappar. Dessutom är tyget lätt att rengöra men framförallt den satt så SNYGGT! 
 
Ett par tuffare kängor, passar både till byxor, leggins och klänning. Snyggt i alla årstider! Åhh 
 
RayBan new wayfarer med polarized
 
 Jag har sagt att jag inte behöver någon skötväska, jag har använd mig av min stora svarta skinnväska från Rizzo och LV Damier väska nu för de rymmer mycket. Hittills har jag bara haft blöjor och extra kläder + annat krimskrams men när Liam ska börja med fastföda vill jag nog ha en väska som går att slänga in i tvätten. Dessa två är från Marc by Marc Jacobs babybag. Stora fack på sidorna, tyget är lätt att rengöra + lång axelrem. Tror jag vill ha den blåa mer än den svarta. Har dock inte sett den i verkligheten. Tycker att de är rätt unisex så även Fredrik kan ha den när han är pappaledig. 
 
 

Kommentarer
Emilia säger:

Mums! Har också suktat efter Primebootsen och MJ väskan ville jag ha men ed sågade min idé som vanligt hahaha ;) Men den blåa fanns inte då, GRYMT SNYGG!! Säg till Fredik (Tomten haha) att det faktiskt är en investering.. och att man måste ha en skötväska.. du kan ju liksom inte "slösa" på din LV heller.. hehehe.. Primeboots kommer lite då och då på Campadre till riktigt bra priser men har missat varje gång då jag inte haft koll.. jag ska hålla extra utkik för dig också nu ;)

Svar: Åh, tänkte faktiskt fråga dig om du hade tips på sidor..du som är så duktig på nätshopping hehe. ^_^Ja, testade de höga Primebootsen för längesen men de var lite för höga i skaften för mina korta ben haha men den halvhöga varianten faller mig i smaken bäst ändå, känns som man kan ha de mer än de höga. Du får jättegärna hålla utskik åt mig...jag kan vänta lite, tror faktiskt att jackan är första handsvalet för tillfället.
När det gäller skötväskan, måste se hur den blåafärgen är i verkligheten...men visst är den FIIIIN! Lite roligare än svart och mer till användning än beige som jag också tittade på.Måste som sagt vinna på lotto hehe ^_^
Becks

2013-03-25 | 23:34:03
Bloggadress: http://vadgorceline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback