Påskmiddag

Påskdukningen med lite nytt, lite gammalt och blingbling
 
 
Vi har haft en härlig påskafton här i boet. 
Vi valde bort påskmaten och bjöd istället på smaker från asien. Vi bjöd på Vietnamesiska vårrullar, en väldigt lätt och uppskattat rätt där man själv väljer vad man vill ha i. 
Så fick jag piffa lite med dukningen och jag hämtade inspiration från den här sidan: http://bloggar.aftonbladet.se/hemmafix/
 
Nu på kvällskvisten ligger ett lugnt över hemmet. Det är nystädat, allt är diskat, jag sitter och smutta på en virgin mojito och vi har tänt lite ljus. 
Så om bebis bara vill sova så mamma och pappa få lite välbehövd mystid!
 
 
Lite närmare titt 
 
Små kaninöronen med mina linneservetter
 
Påskägg till Liams kusiner
 
Vi började med en uppfriskande hallonmojito 
 
Lite gott och blandad, vi grillade även anka att ha i..MUMA!
 
Fredrik visar hur man gör...
 
Bella och alla boyzen!
 
Det gäller att inte ha för mycket fyllning..hehe
 
Småpojkarna i matchande mössor som jag sytt och bodyn från mormor/farmor
 
Kusinhäng
 
Mysa med söta påskgubben William
 
Liam och vi fick massa fina påskpresenter i påskäggen
 
Påskriset i år går i mjuka pastellfärger
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback