Vår i luften!

Efter en skön promenad har jag nu röjt och städat bort alla vissna blommor här hemma, fick sådan extra energi! Drog mig lite idag och var egentligen för lat för att göra något men jag har märkt att Liam sover bättre när vi är ute och rör på oss. Han ligger än i sin vagn och sover, vi gick ut runt 14 tiden.
 
Så jag gjorde iordning lite kaffe och rörde oss in mot söder. Det var verkligen vår i luften, vindarna var visserligen fortfarande kalla men när vi hamnade i lä värmde solen riktigt skönt! 
På vägen hem efter en sväng inne i affären fick jag sån "fredagsvårkänsla" du vet en sån känsla man bara åååhh, nu ska jag röja och göra det fint för att sedan MYSA massor med min älskling (nu blir det ju faktiskt mina älsklingar!) Ja, som sagt...jag har röjt..diskat ur alla använda vaser, klippt ned både oliveträdet och citronträdet (som inte blev mycket kvar.) vädrat och snart ska jag sätta igång och laga middag. Ikväll blir det KÖTT till middag. Stora skivor entrecote, potatis, chili bea (Lannerstedt ät tydligen det bästa) och krispig sallad.
I skrivande stund vaknar lilleman, som är vrålhungrig efter närmare 4h sömn!
 
Här kommer lite bilder från promenaden
 
Årstavikens solsida...jag på hammocken...
 
 fika
Fredriks home made protein bar, barnvagnspromenader tar på krafterna host host! >_^
 
Livet som mammaledig är inte så dumt ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback