Mina "amningströjor"

Det finns ju inget tråkigare än traditionella amningströjor även om de säkert är hur bra som helst. (Har ej provat) 
Tycker bara att utseendet på de är så otroligt tråkiga och så sitter väl tröjorna som en klump runt magen haha (går inte att dölja de extra kilon som finns kvar runt magen).
Jag föredrar tröjor/skjortor som är luftiga och perfekta att ha över ett aminingslinne. 
Jag är väldigt tacksam över att ha tappat mycket vikt på väldigt kort tid, mycket tack vare amningen som många säger att det är. Sedan samlade jag väldigt mycket vätska från 7e månad och de försvann nästan direkt på första veckorna. Jag gick upp ca 20 kg och har 4 kg kvar till ursprungsvikten och har ätit precis som jag vill. Nu ska jag skärpa mig och ta bort onödigt socker och börja röra mig. Hoppas inte direkt på beach 13 men lite fastare och slankare vore trevligt. 
Visst har man lust att uppgradera garderoben så här års och som mammaledig så hänger man rätt oftast runt galleriorna (konstigt fenomen haha) Då jag vet att det blir lätt fläckar hit och dit för man har en ammande bebis så av praktiska skäl (kemtvätt/handtvätt är inte att föredra) och för plånbokens skull blev det bara inköp hos kedjorna som för övrigt hade mycket snyggt och det räckte gott! Idag säger jag att jag längtar tills Liam inte behövs ammas mer på dagarna men kommer säkert sakna det när vi väl slutar men en av fördelarna är ju förstås att man kan ha på sig precis vad man vill! Så det blev lite såna inköp också. ^_^
 
 
 
Lindex 349 kr
HM 99 kr
Lindex 249 kr
 
HM 99 kr
 
Lindex 199 kr (perfekt semesterplagg för den skrynklar sig inte och så snyggt till mina coralröda sandisar!)
 
HM 149 kr 
 
HM 50 kr resp. 40 kr snyggt till allt som är vit/offwhite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback