Årstaviken runt

Igår när det var strålande väder var jag och Liam ute på en långpromenad med en kompis från mammagruppen. 
Vi tog en runda runt Årstaviken, det är en bra runda med upp och nedförsbackar. Det blir bra flås när man har barnvagn och snabbt går det när man får sällskap. Pojkarna låg i sina vagnar och sov hela vägen. Det har byggt till en del sen jag var där och gick, nya bryggor på Årstasidan och soldäckar på Södersidan. 
Vi avslutade promenaden med en liten nyttofika på Jucieverket. 
 
zzzZZzzz
 
Jag ruinerar min mammaplånbok med dessa juicer, Homage til desiree del 2 med apelsinjuice istället för äpple + extra mango!
 
En glad och utvilad kille. Natten till tisdag vaknade Liam kl.1 och fick för sig att leka (aldrig hänt förrut) och jag fick honom att somna igen kl.3. Busungen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback