Ban mi - vietnamesisk sandwich

 
Vi blev ju förälskad i denna vietnamesiska sandwich under vår NYC resa förra året och nu när vi var i Paris.
Det är ju det bästa när man reser, äta gott och det ger mig oftast motivation att försöka laga maten själv. 
Nu har jag gjort min egen variation av mackan med en smakblandning av NYC mackan och Parismackan. Hittade även ett recept som jag ska testa någon gång. Här har ni länken om ni också vill testa:
 
http://www.foodnetwork.com/recipes/saras-secrets/vietnamese-style-sandwich-banh-mi-recipe/index.html
 

Kommentarer
Chloe säger:

OMG!!! Jag älskar denna mackan. Ligger typ på min top 5 Lista. Fast nu för tiden så försöker jag äta mer "hälsosamt" så det blir inte så många mackor! Ha en fin dag i solen! Kram

Svar: JAG VET! Godaste mackan ever! Jag försöker också äta "hälsosammare" men som du ser så går det ju sådär haha. Hoppas du också hade en fin dag i solen, har du börjat jobba ännu? Kramkram
Becks

2013-05-07 | 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback