Barnvagnspromenad med bästa grannarna!

Helt otroligt vilket väder, man blir ju alldeles LYCKLIG
Idag mötte vi upp Celiné och mamma Emilia för en barnvagnspromenad. Det har varit en paus då Celiné med familj har varit och rest i vida världen. Sri lanka och Madiverna, inte illa för en 6 månadsbaby. >_^
Vi ville såklart höra om allt, oj oj vad mycket vi hade och prata om. Vi träffades strax efter kl.12.30 och kom hem runt kl.16.00.
Vi pratade om livsprioriteringar, resa med barn, tips och trix mm. Det är så bra att få råd och diskutera med pratglada Emilia (vi är lika pratiga har vi konstaterat haha)  om babys utveckling. Dessutom är Emilia en höjdare när det gäller nätshopping hehe
Vi tog en sväng till Vinterviken och lyckades chinga två solstolar och satt där och drack kaffe (så nöjd över att jag inte åt något sött!) 
 
Innan vi gick hem tog jag en sväng förbi Hemköp (jag vet MAT) och köpte färska bär, yogurt och lite annat smått och gott. 
Väl hemma tog jag och Liam ett mellanmål på balkongen, då kände jag att jag har det oförskämt BRA!
 
Körsbärsblommorna står i blom!
 
2 nöjda bebisar i vagnarna.
Det var ju högsommarväder, vi svettades i linne! Jag som vanligt slänger alltid av mig skorna haha
 
En till en början reserverad Celiné. "Vem är du tanten?"
 
Så häääär glad blev Celiné när hon träffade kompisen Liam som också sken upp i ett leende efter. (Han är ännu inte medveten om andra bebisar haha men gillar att le mot folk som ler mot honom.)
 
Sover sött i sittande ställning...
 
Vaniljyogurt med hasselnötter, färska jordgubbar, hallon och blåbär! YUMS!!!
 
Mums mellanmål...
 
<3
 
Solhatten på, lite stor fortfarande. Solhatt från Petit Bateu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback