Dagens bebis och mamma

"Pippitröjor" Min är från Newport och Liams är från Åhlens
Idag ska vi träffa Liams kompisar på mammagruppen. Vi brukar träffas 1 gång i veckan så jag och Liam har missat lite uppdateringar och de har lovat att visa mig spädbarnsmassagen som vi missade förra veckan. 
Idag har jag och Liam matchat varandra, jag vet töööntigt men ack så söt ändå! 
Livet är bra lite roligare när man får tönta sig ibland. >_^
 
Body från Petit Bateau, byxor POP och strumpor Zara
 

Jag har förälskat mig i märket Petit Bateau för barn för jag tycker de är så mjuka, bra kvalite (tappar inte passform tvätt efter tvätt) och så har den bra passform för vår "långsmala" kille. Jag passade på och gick loss i Paris då euron är låg nu så kunde jag "fynda" för nästan 40% billigare. Fredrik bara skakade huvet...och drog kortköpen mohaha
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback