Första morsdagen

7 kg kärlek! 
 
Det var en himlans tissel och tassel på morgonen igår, när Liam och hans pappa kom tillbaks till sängen efter ny blöja var det ett litet hjärta som satt på bröstet. Liams högra hand hade tydligen hjälpt till med planeringen för dagen då alla inte förstår bebisspråk. Jag förstod ju självklart vad Liam tjöt om, han var helt exalterad och sa att han skulle bjuda mig på brunch och shopping. ^_^
 
Vi åt brunch på EAT på deras Secret garden i Mood gallerian. Maten var god men jag blev besviken på utbudet då det var för mycket frityr för min smak. En del av rätterna var en smaksensation, jag gillade såserna och framförallt deras fruktsallad och chokladpudding.. 
Jag är så lycklig och tacksam att jag får vara mamma till min fina, glada och nyfikna son! <3
 
Laxsashimi var gottegott!
 
Jag skulle kunna äta några såna tallrikar till...
 
Mina stiliga killar
 
Mor och son
 
På kvällen lagade pappa Fredrik kycklinghamburgare, mycket gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback